اینستاگرامدیجیتال مارکتینگشبکه های اجتماعی

انواع ادمین اینستاگرام – ادمین اینستاگرام کیست

انواع ادمین اینستاگرام! قطعا در قسمت بایو(Bio) بعضی از پیج های اینستاگرامی، با یکی از عبارت های زیر مواجه شده اید:

  • به یک ادمین تولید محتوا نیازمندیم
  • به یک ادمین جهت پاسخ­گویی به دایرکت‌ها نیاز داریم
  • پیج توسط ادمین اداره می‌­شود
  • ادمین، شما را در واتساپ راهنمایی می‌­کند
  • ساعت پاسخ­گویی ادمین از ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر است

اولین سوالی که پیش می آید این است که مگر ادمین چه‌کاری می تواند انجام دهد که صاحب اصلی پیج نمی‌‌تواند انجام دهد؟ جواب دادن به چند دایرکت انقدر سخت است که حاضر هستند برای آن یک‌نفر را استخدام کنند؟ یعنی اگر یک پیج کاری ادمین نداشته باشد، موفق نمی‌شود و به درآمد نمی‌رسد؟ مگر انواع مختلف ادمین وجود دارد؟ اصلاً از چه زمانی بحث ادمین و اداره یک پیج اینستاگرامی اینقدر داغ شد؟

پیدایش ادمین اینستاگرام

انواع-ادمین-اینستاگرام

کلمه Admin مخفف کلمه Administrator یا مدیر است که با گسترش استفاده مردم از دنیای مجازی، کم­ کم تغییر شکل داد و به شکل مدرن امروزی یعنی ادمین اینستاگرام درآمد.

در دنیای شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، کسی­ که مدیریت یک اکانت را برعهده داشته باشد، ادمین نامیده می‌­شود. بنابراین به کسی که مدیریت پیج اینستاگرام را بر عهده دارد، ادمین اینستاگرام گفته می شود.

شغل ادمین اینستاگرام، درست از وقتی پا گرفت که بیزینس‌های ایرانی توانستند فالوورهای زیادی را در این شبکه اجتماعی پرمخاطب جذب کنند. در این زمان بود که دیگر یک‌نفر دست‌تنها از پس همۀ کارها برنمی‌آمد و نیاز بود تا برای هر کاری فرد به‌خصوصی را استخدام کنند. یکی برای پاسخگویی به دایرکت، یک ادمین برای تولید محتوا، یک نفر برای تبلیغات و …
اگر می‌خواهید وارد این کار شوید و یا به‌دنبال ادمین مناسب برای پیج‌تان می‌گردید، پاراگراف بعدی را بخوانید تا با انواع ادمین اینستاگرام به‌صورت کامل آشنا شوید.

انواع ادمین اینستاگرام

  1. ادمین تبلیغات اینستاگرام
  2. ادمین بلاگر پیج اینستاگرام
  3. ادمین تولید محتوای اینستاگرام
  4. ادمین تدوینگر ویدیوهای اینستاگرام
  5. ادمین فروش در اینستاگرام
  6. دایرکتر یا ادمین پاسخگویی دایرکت اینستاگرام
  7. ادمین سناریو نویسی اینستاگرام
  8. ادمین مجری اینستاگرام
  9. ادمین ادیتور تصاویر – ادمین فتوشاپ کار اینستاگرام
  10. ادمین مشاوره و برنامه‌ریزی اینستاگرام
  11. فول ادمین اینستاگرام یا دیجیتال مارکتر

۱. ادمین تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات همیشه هزینه‌‌بر بوده و هست و ممکن است که با یک اقدام نادرست، تمام بودجه‌‌تان به هدر برود. به‌خصوص وقتی در ابتدای راه هستید این موضوع اهمیت بیشتری هم پیدا می‌کند. با کمک یک ادمین‌ تبلیغات کاردرست، ریسک به هدر رفتن پول‌هایتان کمتر می‌شود.

ادمین تبلیغات اینستاگرام کسی است که با ترفندهای جذب فالوور در اینستاگرام به خوبی آشناست و می‌تواند ایده‌های خلاقانه‌ای را برای محتوای تبلیغاتی ارائه بدهد و کمپین‌های شما را از ابتدا تا انتها مدیریت کند.

۲. ادمین بلاگر پیج اینستاگرام

امکان ندارد که از بلاگرهای اینستاگرام چیزی نشنیده باشد. گرچه خیلی از افراد ممکن است معنای دقیق اینفلوئنسر مارکتینگ را ندانند، اما حداقل یک‌بار در دام این روش از تبلیغات افتاده‌اند.

فکر نکنید که بلاگری کار ساده‌‌ای‌ است. بلاگری نه تنها مهارت می خواهد، بلکه زمان زیادی را از شما می‌گیرد. بنابراین، انتخاب یک ادمین بلاگر حرفه‌ای که بتواند به‌صورت مداوم محتواهای پیج‌تان را آماده کند، بهترین راهکار برای ارتقای صفحه‌‌تان خواهد بود. مخصوصاً اینکه قبلاً دوره‌های تخصصی ادمین اینستاگرام را گذرانده باشد یا اینکه تجربه مشابهی در این زمینه داشته باشد.

۳. ادمین تولید محتوای اینستاگرام

ادمین-تولید-محتوا-اینستاگرام

یکی از ادمین‌های مهم و تأثیرگذار اینستاگرام، ادمین تولید محتوا است که محتوای مورد نیاز برای پست‌ها و استوری‌های یک پیج اینستاگرامی را با استفاده از بهترین و کارآمدترین ابزارها تولید می‌کند.

معمولاً در پیج اینستاگرام به محتواهای مختلفی مثل محتوای تصویری، ویدیویی، متنی و حتی صوتی نیاز است که ادمین تولید محتوا باید با استفاده از دانش، مهارت‌ها و خلاقیت خود، آن‌ها را تولید کند.

۴. ادمین تدوینگر ویدیوهای اینستاگرام

بیشتر مخاطبان اینستاگرام، طرفدار محتوای ویدیویی شده‌اند. به‌نظر این امر کاملا طبیعی‌ است. چون اینستاگرام یک پلتفرم بصری محسوب می‌‌شود و خیلی با محتوای متنی، جور در نمی‌آید. پس اگر بتوانید از محصولات خودتان ویدیو تهیه کنید، تاثیر بسیار زیادی را در میزان فروش پیج‌تان خواهید گذاشت. حتی اگر پیج فروشگاهی هم نداشته باشید، ممکن است خودتان بخواهید جلوی دوربین بیایید و در مورد موضوعات مختلف صحبت کنید یا حتی دوره‌ آموزشی ویدیویی بسازید. این یعنی در هر صورت، شما به یک تدوینگر حرفه‌ای ویدیو نیاز خواهید داشت.

۵. ادمین فروش در اینستاگرام

فرض کنید شما یک پیج فروشگاهی داشته باشید و با توجه به حجم بالای سفارش‌ها، به شخصی نیاز پیدا کنید که تراکنش‌های فروش شما را ثبت کند. ادمین ثبت سفارش و یا ادمین فروش به شما کمک می‌کند پشتیبانی بهتری به مشتریان خودتان ارائه دهید و مطمئن شوید فرایند فروش شما به خوبی پیش می‌رود.

۶. دایرکتر یا ادمین پاسخگویی دایرکت اینستاگرام

بعد از رشد پیج، به تعداد قابل توجهی، کامنت و دایرکت دریافت خواهید کرد و ممکن است توانایی پاسخگویی این حجم از تعامل را نداشته باشید. اگر قضیه را جدی نگیرید و مخاطب را بی‌جواب بگذارید، قطعاً بازنده خواهید بود. چون اصل موفقیت در اینستاگرام، تعامل با مخاطب است.

نوشته های مشابه

ادمین دایرکت و کامنت فردی است که با مهارت بالای ارتباطی خودش می‌تواند با مخاطبان شما تعامل برقرار کند و با متقاعد کردن و جلب اعتماد مخاطبان، فروش پیج‌تان را زیادتر کند. توجه داشته باشید که بخش بزرگی از فروش پیج‌های اینستاگرامی در همین دایرکت اتفاق می‌افتد.

۷. ادمین سناریو نویسی اینستاگرام

مهارت-کپشن-نویسی-اینستاگرام-در-اصفهان

یکی از دغدغه‌های اصلی افرادی که پیج اینستاگرام دارند، انتخاب موضوع مناسب برای تولید محتوا و نحوه ارائه آن است. اینجا ادمین سناریو نویس می‌تواند به کمک شما بیاید و با نوشتن سناریوهای حرفه‌ای و جذاب، کاری کند که مخاطبان شما از ابتدا تا انتهای محتواهای پیج‌تان را ببینند و در نهایت با فراخوان‌ عمل مناسب، شما را به هدفی که از انتشار پست دارید، برسانند.

۸. ادمین مجری اینستاگرام

ادمین-مجری-اینستاگرام-در-اصفهان

اگر دوست ندارید برای تبلیغ محصول یا ارائه محتواهای پیج‌تان به جلوی دوربین بروید و از طرفی هم می‌‌دانید که جلوی دوربین رفتن تاثیر بسیار زیادی در جلب نظر مخاطبان و فروش محصولات‌تان دارد، به یک مجری نیاز دارید تا به‌جای شما جلوی دوربین برود و محصولات‌تان را معرفی کند. ادمین‌های مجری با تسلطشان در اجرا، اینکار را به بهترین نحو برایتان انجام می‌دهند.

 ۹. ادمین ادیتور تصاویر – ادمین فتوشاپ کار اینستاگرام

تولید-محتوای-گرافیکی-اینستاگرام-در-اصفهان

همانطور که گفته شد، اینستاگرام یک پلتفرم بصری است. یعنی قبل از هرچیزی، عکس محصولات و خدمات است که به چشم می‌‌آیند. بنابراین عکس‌هایی که از محصولات پیج خودتان می‌گیرید به ادیت حرفه‌ای نیاز دارند تا جلوه بهتری داشته باشند.

همچنین ممکن است بلاگر باشید و بخواهید عکس‌هایی را که از خودتان می‌‌گیرید ادیت کنید. گاهی هم ممکن است بخواهید کمپین فروش مناسبتی داشته باشید و به بنر استوری نیاز داشته باشید. در همه این موارد، ادمین فتوشاپ کار اینستاگرام می‌تواند با فتوشاپ یا اپلیکیشن‌های ادیت عکس به شما کمک کند.

۱۰. ادمین مشاوره و برنامه‌ریزی اینستاگرام

بسیاری از اوقات، پیج‌های اینستاگرامی خودشان تولید محتوا را انجام می‌‌دهند یا با یک تیم تولید محتوا به‌صورت دورکاری همکاری می‌‌کنند، اما بازهم به ادمین مشاوره که استاد اینستاگرام است و رشد در این پلتفرم را به خوبی بلد است، نیاز دارند. بدلیل اینکه این ادمین می‌تواند به آنها کمک کند تا بهترین رویکرد را با توجه به اهداف بیزینس‌شان داشته باشند و بیشترین نتیجه را بر اساس بودجه‌ای که برای تولید محتوا صرف می‌کنند دریافت کنند.

۱۱. فول ادمین اینستاگرام یا دیجیتال مارکتر

برندسازی-شخصی

پیج اینستاگرام تنها رسانه شما برای فروش نیست، تلگرام، لینکدین و… هم کانال‌های موثری هستند. فول ادمین اینستاگرام فردی است که علاوه‌بر اینستاگرام، توانایی مدیریت سایر رسانه‌های شما را هم دارد و اصطلاحاً به این فرد دیجیتال مارکتر می‌گویند.

فول ادمین اینستاگرام. کسی است که به خوبی بر اینستاگرام مسلط است و همزمان می‌تواند محتوای حرفه‌ای هم تولید کند. درواقع، یک ادمین همه‌چیز تمام! این ادمین می‌تواند صفر تا صد مدیریت و تولید محتوای پیج شما، از پیگیری دایرکت گرفته تا تبلیغات و برنامه‌ریزی را برعهده بگیرد.

ادمین حرفه ای اینستاگرام در دبی

اگر به دنبال ادمین حرفه ای اینستاگرام در دبی، می‌گردید، کافیست با شماره ۹۱۳۱۷۶۸۹۹۰ تماس بگیرید و از مشاوره تیم تخصصی دیجیتال مارکتینگ محسن خسرویان بهره ببرید.

امتیازدهی

۰

امتیاز کل

امتیاز دهی به این مطلب را فراموش نکنید.

امتیاز کاربران: ۴٫۲۳ ( ۲ رای)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا