اینستاگرامپیام رسانشبکه های اجتماعی

مشاهده اولین پست لایک شده در اینستاگرام

اگر از کاربران وفادار و قدیمی اینستاگرام هستید و سال‌ها قبل حساب خود را ایجاد کرده‌اید، احتمالا از آن زمان تاکنون تغییرات زیادی در زندگی شما رخ داده است. به همین خاطر شاید به خاطر نداشته باشید که اولین لایک خود را پای چه پستی گذاشته‌اید. ولی خود اینستاگرام امکانی دارد که می‌تواند این پست را به شما نشان دهد.

شبکه اجتماعی اینستاگرام که کوین سیستروم و مایک کرایگر آن را در سال ۲۰۱۰ بنیان نهادند و هم‌اکنون شرکت متا (با نام قبلی فیس‌بوک) مالکیت آن را برعهده دارد، تاکنون تغییراتی زیادی داشته است. به باور بسیاری از کاربران، لایک در حال حاضر اصلی‌ترین روش تعامل با این شبکه اجتماعی نیست و خیلی‌ها از طریق ری‌اکشن‌های بخش استوری بیشترین تعامل خود را با کاربران و صفحات اینستاگرامی برقرار می‌کند. با این حال، کاربران همچنان می‌توانند لایک‌های خود را مدیریت کنند.

اینستاگرام در بخش تنظیمات به کاربر اجازه می‌دهد همه لایک‌های خود را ببیند. این ویژگی قادر است مانند یک ماشین زمان شما را به عقب برگرداند و یادتان بیندازد که در اولین روزهای فعالیت در این شبکه اجتماعی چه پست‌هایی را لایک کرده‌اید.

مشاهده-اولین-پست-لایک-شده-در-اینستاگرام

چگونه اولین لایک اینستاگرام خود را پیدا کنیم؟

برای یافتن قسمت مربوطه مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. اپلیکیشن موبایل اینستاگرام را باز کنید و به صفحه پروفایل خود بروید.
  2. روی منویی که با علامت سه خط در گوشه سمت راست صفحه وجود دارد، بزنید و از آنجا وارد بخش Settings  شوید.
  3. حالا در نواری که برای جستجو در صفحه دیده می‌شود، عبارت Manage Likes را درج کنید و گزینه مربوطه را انتخاب کنید.
  4. اکنون می‌توانید همه لایک‌های خود را از آخر به اول ببینید.
  5. جهت مشاهده اولین لایک ثبت شده، کافیست از بالا سمت راست گزینه Sort & filter را انتخاب کرده و حالت نمایش را روی Oldest to Newest قرار دهید تا شیوه نمایش از اول به آخر تغییر پیدا کند.

همان‌طور که احتمالا می‌بینید، فضای اینستاگرام در طول این سال‌ها تغییر زیادی کرده و سلیقه محتوایی کاربران هم عوض شده است. با کمی گشت و گذار در این بخش حتی می‌توانید ببینید که خود شما در گذشته چه پست‌هایی را پسندیده اید و اکنون چه پست‌هایی را دوست دارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا