اینستاگرامدیجیتال مارکتینگشبکه های اجتماعی

جلوگیری از هک اینستاگرام – امنیت پیج اینستاگرام

جلوگیری از هک اینستاگرام با گوشی، روشهای جلوگیری از هک اینستاگرام

پیشگیری بهتر از درمان است. پس قبل از این‌که پیج اینستاگرامتان هک شود، کاری بکنید، راه‌های جلوگیری از آن را یاد بگیرید.

۱٫ یک پسورد قوی و سخت انتخاب کنید

بدترین حالت ممکن برای هک شدن اینستاگرام از طریق لو رفتن پسوردتان اتفاق می‌افتد. پس برای هک نشدن، باید رمزی را انتخاب کنید که به راحتی قابل حدس زدن نباشد.

بارها مشاهده شده است که کاربران زیادی در هنگام انتخاب یک رمز عبور اینستاگرام، از اطلاعات شخصیتی خود استفاده می کنند. که ردیابی و یا حدس زدن این اطلاعات توسط هکر

ها و حتی افراد عادی بسیار آسان است! انتخاب پسوورد هایی مانند (کد ملی، اسم و فامیلی، شماره موبایل، عدد های رند و ساده مانند: ۱۲۳۴۵۶۷۸، تاریخ تولد به شمسی یا میلادی) و هر رمز عبوری که شخصیت و یا اطلاعات فردی شما در آن خلاصه شده باشد. اولین قدم برای هکر ها در جهت نفوذ به حریم شخصی و یا پیدا کردن رمز عبور (Password) اکانت اینستاگرام شما. استفاده از حدسیات است! که با امتحان کردن رمز های ساده و ترکیب اسم و شماره موبایل شما اقدام به هک کردن از این روش بسیار ساده خواهند کرد. که بسیاری از هکر ها با این روش اکانت های زیادی را هک کرده اند.

پیشگیری از هک اینستاگرام با پسورد قوی

پیشگیری-از-هک-اینستاگرام

بهتر است طول رمز عبور شما بیش از ۱۳ کاراکتر باشد و از کاراکتر هایی مانند &*()-+\][$@%^:”<> در آن استفاده کنید. همچنین از حروف کوچک و بزرگ نیز در رمز عبور اینستاگرام استفاده نمایید.

توجه! اگر چند اکانت دارید، برای هرکدام یک پسورد منحصر به فرد انتخاب کنید.

۲٫ پسوردتان را به طور مرتب عوض کنید

وقتی پسوردی برای اینستاگرامتان انتخاب می‌کنید، ۲۰ سال دیگر به سراغش نروید. سعی کنید مرتب پسورد را تغییر دهید تا کسی نتواند آن را حدس بزند. با این کار، اگر پسوردتان لو رفته باشد، امنیتتان حفظ می‌شود.

۳٫ تایید دو مرحله‌ای اینستاگرام را فعال کنید

همین الان رمز دو مرحله‌ای (Two Factor Authentication) را در پیچ اینستاگرامتان فعال کنید. با فعال کردن این گزینه وقتی شما یا هرکس دیگری قصد ورود به اکانت را داشته باشد باید علاوه بر وارد کردن پسورد، هویت شما را هم تایید کند. مثلا سوالاتی که در رابطه با شماست را هم باید جواب دهد.

۴٫ پسورد خود را به هرکسی ندهید

پسورد پیج اینستاگرام را به جز ادمین به هیچ کس ندهید. یا حتی هیچ نشانه‌ای از پسورد را در جایی بازگو نکنید. همچنین جهت افزایش فالوور، پسورد خود را در اختیار سایتها و اپلیکیشنها قرار ندهید.

۵٫ از نسخه اصلی اینستاگرام استفاده کنید

یک سری از نرم افزارهای اینستاگرام یا شبه اینستا هستند که اینستاگرام اصلی از آن‌ها پشتیبانی نمی‌کند. پس مشخص است که احتمال هک شدن آن‌ها زیاد‌ است. من پیشنهاد می‌کنم تا می‌توانید از نسخه اصلی اینستاگرام که در گوگل پلی و اپ استور است، استفاده کنید و کلا بیخیال نسخه‌های جایگزین شوید.

توجه! اگر هم از نرم‌افزارهای دیگر استفاده می‌کنید دسترسی آن‌ها را محدود کنید. برای این کار باید در بخش تنظیمات دسترسی این برنامه‌ها را از طریق برنامه‌های مجاز (Authorized Apps) محدود کنید.

۶٫ اینستاگرام را به موقع آپدیت کنید

جهت جلوگیری از هک اینستاگرام سعی کنید هر چند روز یک بار، آپدیت اینستاگرام را چک کنید. حتما اینستاگرامتان را آپدیت کنید. استفاده از آخرین نسخه اینستاگرام باعث می‌شود که هک کردن اکانتتان سخت‌تر از قبل باشد.

۷٫ حواستان به ایمیلتان باشد

ایمیل شما دروازه ورود به اینستاگرامتان است. اگر شخصی احیانا به ایمیلتان دسترسی داشته باشد یعنی به همه اطلاعات شما دسترسی دارد. چون می‌تواند به راحتی کد ورود به اکانتتان را از طریق ایمیل دریافت کند. در مقاله دیگر هک پیج اینستاگرام از طریق ایمیل جعلی را نیز مشاهده نمایید.

۸٫ چک کردن کسانی که به اکانت شما وارد شده اند

جالب است بدانید که در اینستاگرام می‌توانید بفهمید که آیا کسی وارد اکانتتان شده یا نه؟ حتی می‌توانید بفهمید که چه تاریخی، چه ساعتی یا حتی از چه شهری وارد اکانتتان شده! برای فهمیدن این موضوع باید با قابلیت Login in Activity در قسمت تنظیمات پیج آشنا شوید.

امنیت پیج اینستاگرام در دبی | امنیت پیج اینستاگرام در دوبی

جهت امنیت پیج اینستاگرام، با تیم متخصص دیجیتال مارکتینگ مهندس محسن خسرویان در دبی و شماره تماس ۰۹۳۳۷۷۳۷۷۶۱ تماس حاصل نمایید.

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا