اینستاگرامشبکه های اجتماعی

بیشتر دیده شدن در اینستاگرام

[vc_row height=”auto”][vc_column css=”%7B%22default%22%3A%7B%22padding-right%22%3A%220px%22%2C%22padding-left%22%3A%220px%22%7D%7D”][vc_column_text]

پست خود را ویرایش نکنید!

[/vc_column_text][vc_column_text]

ویرایش کپشن یا لوکیشن باعث کاهش Reach می‌شود. بهتر است قبل از انتشار پست همه چیز را چک کنید تا از اشتباه نداشتن محتوای خود مطمئن گردید. اگر به ناچار باید ایجاد تغییری ایجاد کنید تا ۵ دقیقه بعد از انتشار پست این کار را انجام دهید.

[/vc_column_text][vc_column_text]

به هر قیمتی اقدام به افزایش اینگیجمنت نکنید

[/vc_column_text][vc_column_text]

اگر از ربات استفاده کنید سهمیه ۱۰ درصدی نمایش پست به فالوئرهای فیک می‌رسد و عملا سودی برای شما ندارد.  فقط فالوئرهای واقعی باعث اشتراک گذاشتن، کامنت‌های با کیفیت و در نتیجه افزایش Reach می‌شوند. همینطور ترغیب فالوئرها به گذاشتن ایموجی برای بالا بردن اینگیجمنت، باعث اسپم شدن خواهد شد. پس بکوشید تعامل خود را به صورت واقعی با مخاطبین بیشتر کنید.

[/vc_column_text][us_image image=”748″ size=”full” align=”center”][us_separator size=”small”][vc_column_text]

از تمام امکانات اینستاگرام استفاده کنید

[/vc_column_text][vc_column_text]

هر امکان جدیدی که به اینستاگرام اضافه می‌شود را استفاده کنید. از آی‌جی‌تی‌وی، استوری، لایو، گزینه‌های مختلف استوری مانند نظرسنجی، گیف، هشتگ و … غافل نشوید، از هر قابلیت برای تولید محتوای خلاقانه و مورد پسند فالوئرها استفاده نمایید.

[/vc_column_text][vc_column_text]

قدرت استوری را دست کم نگیرید

[/vc_column_text][vc_column_text]

۳۰ تا ۶۰ دقیقه پس از منتشر کردن پست زمان مهمی برای اینستاگرام است. هرچه میزان اینگیجمنت در این بازه زمانی بیشتر باشد اینستاگرام به بیشتر دیده شدن شما کمک می‌کند. بعد از گذاشتن پست حتما در یک استوری توجه فالوئرهای خود را نسبت به آن جلب کنید و شانس دیده شدن را بالا ببرید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا