اینستاگرامشبکه های اجتماعی

تولید محتوا و افزایش فالوور اینستاگرام

[vc_row height=”auto” width=”full”][vc_column][vc_column_text]

✅ درصد زیادی از سبک زندگی دیجیتالی کاربران جامعه اطلاعاتی ایران و جهان، در شبکه های اجتماعی سیر می کند. چون، هویت شما، امروزه دیجیتالی است و صفحه شما، منعکس کننده بخشی از هویت شما با روایت محتوایی است که به اشتراک می گذارید، لذا توجه به نکاتی مهم، می تواند صفحه شما را جذاب، پر مخاطب و پر لایک کند.
☑️ اگر در قالب یک اکانت شخصی یا بیزینس مدت کوتاهی در اینستاگرام فعالیت کرده باشید، قطعا با چنین تجربه با مشکلی مواجه شده‌اید که موضوع یا مطلب خاصی به ذهن‌تان نرسیده تا صفحه اینستاگرام خود را آپدیت یا بروز کنید.
یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای مدیریت این وضعیت یا بحران! انجام دهید، تهیه فهرست ایده‌های یک محتوا است تا همیشه آن را مرور کنید و بتوانید به کمک آن، موضوعی را برای تولید و انتشار یک مطلب انتخاب کنید. در واقع شما با این کار تقویم محتوای خود را ایجاد خواهید کرد. مثلاً برنامه ریزی می‌کنید که از یک موضوع خاص، در طول هر ماه، چند پست منتشر کرده و موضوع دیگری را صرفاً یک مرتبه در ماه انتشار دهید.
چنین فهرستی برای کسانی مفید است که به توسعه برند شخصی یا توسعه کسب و کار خود با کمک اینستاگرام فکر می‌کنند؛ چون اگر اکانت شما شخصی است و مخاطب‌تان هم صرفاً دوستان و نزدیکانتان هستند، قاعدتاً هر نوع محتوایی را به هر شکل در آن‌جا منتشر کنید، مناسب، محسوب می‌شود.
✅ استفاده از پرسش‌هایی که مخاطبان شما به آن جواب بدهند، می‌تواند سهم مهمی در موفقیت اکانت شما داشته باشد.

[/vc_column_text][us_image image=”526″ size=”full” align=”center”][vc_column_text]

نکات مهم و بروز تولید محتوا

[/vc_column_text][vc_column_text]
? مطالب صفحه اینستاگرام شما توسط گوگل، رصد می شود. پس برای جذب مخاطب، به SEO آن توجه کنید و از عناوین و کلمات و هشتگ های مناسب مخصوصا نام پیج یا بیزینس خود، استفاده کنید.
?  برای نوشتن محتوای خوب در اینستاگرام، به نسبت کارکرد و ماموریت و هدف صفحه خود، خیلی خوب مطالعه کنید.
? محتوایی که بر روی هشتگ‌های کاربردی و موثر تگ شده است، ‌شانس بیشتری برای دیده شدن دارد.
?  هشتگ‌های مناسب را فراموش نکنید. یک صفحه اینستاگرام خوب، ‌هشتگ‌های پربیننده دارد.
? محتوای خوب در اینستاگرام، دیدگاه و نظرات و پیج شما را به اطلاع کاربران متخصص و عمومی در حوزه های مختلف در سراسر جهان می‌رساند. پس محتوای مناسب را از دست ندهید.
?  کپشن یا توضیحات هر پست در اینستاگرام، بهتر است حداقل در ۲ زبان مختلف تهیه شده باشد.
? با هشتگ های یک محتوا، کاربران می توانند تا حدی به معنی و مفهوم و منظور شما پی ببرند. پس بهتر است. پس از هشتگ ها در دو زبان مختلف استفاده کنید.
?  در پست های خود، از هشتگ های بی ربط، به شدت پرهیز کنید.
? محتوایی را تولید کنید که چند هفته بعد، مشتاق به حذف آن نشوید. پس قبل از ارسال مطلب، به این موضوع دقت کنید!
?  بهتر است در هنگام ارسال پست در اینستاگرام، لوکیشن یا محلی را برای آن در نظر بگیرید.
? اگر در ارجاعات در محتوای اینستاگرامی خود، نیاز به معرفی سایتی بود، از SHORT LINK ها مانند سایت goo.gl یا bit.ly استفاده کنید.
?  تصاویر یک پست اینستاگرام را با آلبوم نشان دهید.
? محتواهای خوب خود را در اینستاگرام، Story کنید.
?  محتوای خوب، الزاما ظرف چند دقیقه یا چند ساعت یا چند روز، لایک طوفانی نمی گیرد. پس عجله نکنید و حرص نخورید.
? قدرت ویدیو را دست کم نگیرید. یک سوم مطالب یک اینستاگرام خوب، باید حاوی محتوای ویدیویی باشد.
?  سعی کنید در هنگام نوشتن مطالب، زیر عکس یا ویدویی که به اشتراک می گذارید، از کلماتی با املاء درست، ویرایش قشنگ و گرامر صحیح استفاده کنید.
? هر چقدر کامنت بیشتر بگیرید، شانس دیده شدن مطالب و محتوای خود را توسط فالورهای دوستان خود، بیشتر کرده اید. محتوای خوب برای اینستاگرام شما، بهتر است که به گونه‌ای آماده شود که فالوورهای شما را به درج کامنت ترغیب کند.
?  معمولا درصدی از کل مخاطبان شما، محتوای شما را VIEW یا LIKE می کنند. لذا، با محتوای خوب، آن ها را به صفحه خود حساس و ترغیب کنید.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا