اینستاگرامشبکه های اجتماعی

قابلیت جدید Restrict در اینستاگرام

[vc_row height=”auto” width=”full”][vc_column][vc_column_text]

قابلیت آپدیت جدید اینستاگرام که با نام Restrict شناخته می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد تا دسترسی کسانی که در کامنت‌ها، از کلمات توهین آمیز و زشت استفاده می‌کنند را بدون مطلع شدن آنها محدود کند.

[/vc_column_text][vc_column_text]

با محدود کردن دسترسی کاربر خاطی، کامنت‌های او فقط برای خود او قابل نمایش است و دیگران نمی توانند آنها را ببینند. کاربر می‌تواند با سوایپ کردن به سمت چپ روی کامنت مد نظر، رفتن به بخش تنظیمات حریم شخصی و یا از طریق اکانت کاربر مدنظر، دسترسی وی را محدود کند.

[/vc_column_text][vc_column_text]

در این روش کاربر مدنظر بلاک نمی‌شود و همچنان می‌توان کامنت او را با ضربه زدن روی پیام ظاهر شده مشاهده کرد که به نوعی شبیه پاسخ های Mute شده در توییتر است. در صورتیکه صاحب اکانت کامنت را تایید کند، برای بقیه نمایش داده می شود. پس از محدود کردن کاربر، برای کامنت های او نوتیفیکیشن ارسال نخواهد شد که باز هم از این لحاظ آنرا شبیه Mute در توییتر می‌کند.

[/vc_column_text][vc_column_text]

محدود کردن کاربر روی پیغام خصوصی یا دایرکت هم تاثیر خواهد گذاشت و این پیام ها اول به درخواست ارسال پیغام خصوصی تبدیل می‌شوند و برای آنها نوتیفیکیشن نیز ارسال نمی شود. البته صاحب اکانت همچنان می تواند پیام خصوصی را ببیند ولی کاربر محدود شده نمی تواند از خوانده شدن آن مطلع شده و یا وضعیت آنلاین شدن صاحب اکانت را ببیند.

[/vc_column_text][us_image image=”846″ align=”center”][/vc_column][/vc_row]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا